søndag den 27. juli 2014

Testimony - processes, confronting my fear (unbelievable experience) (use translate from danish to english)

Jeg har prøvet, at skrive min "Vidnebyrd" på engelsk, da jeg ønsker at kommer ud til så mange så muligt, af Gaia's beboer eller energier (Børn) Da jeg har været utroligt alene, isoleret, angst, paranoia mv. grundet, at ingen omkring mig var i stand til, at forstå den oplevelse jeg havde. Alle stemplede mig som psykotisk. 

Indtil fornyeligt ( Sidste år, mødte jeg det mest rolige og behagelige væsen; der gav mig en ro, omkring at det jeg havde oplevet, bestemt hverken var skørt eller psykotisk ) - Hvilket har givet mig mere selvtillid til at stå frem med dette.

For, at være helt ærlige overfor jer. Havde jeg lige forinden denne "oplevelse" ikke sovet i 4 dage. Fik "Statsgodkendte Stoffer" (Som bestemt ingen gavn gjorde) Derfor stoppede jeg med det prompte. Udover der, før de 4 søvnløse dage - havde jeg indtaget ukendte mængder af stoffer "Fantasy" 

Håber, at dem der vil - kan godtage min oplevelse, som værende min - og ligeså meget værd; som en hver anden.

Først bliver jeg nødt til, at nævne - at jeg knap et år forinden; var på en festival i Tyskland (Tecno-festival). Hvor jeg havde konsumeret 1 LSD mærke og sad i en mindre gruppe og snakkede og hyggede. Pludselig, begynder en bekendt; at opremse en uhyrlig morsom sætning, som passede nærmest umuligt perfekt sammen; vi grinte meget, og kom selv med et besynderlig bid til denne mystiske sætning; men lige i det jeg sagde det; blev jeg meget utryg på min bekendtes vejne, da hun var gået total i hak (Med de perfekt sammensatte sætning) - for derefter, at opdage, at alle omkring mig i den store lejer, kørte i det samme hak - men ingen kunne hører det selv (Og det var ufattelige morsome sætninger - som nærmest sprang i ping pong mellem dem.
- Jeg spørg indtil, hvor hun kender de sætninger fra. Og fortæller noget med at hun i sin barndom altid være på værthuse og nogle andre ting, jeg ikke kan huske konkret.
- Ydermere; spørg jeg et nært familie medlem, som også overværede episoden - om dette var normalt adfærd fra hendes side af, eller hvad? Hendes svar var, at sådan gik hun altid i hak med denne sætning.

Jeg kunne ikke opstøve mere om denne besynderlige kompination af sætninger(Velogmærket humoristiske); for min bekendte kunne ikke huske det. (Trods det er oplevet flere gange af det nære familie medlem).

Oplevelsen lå dybt i mig, for følte de andre blev smittet; af disse ord. Blev bange, og gik ind i mit telt og prøvede at få sovet ud.

Lidt under et halvt år efter, der hvor jeg havde været helt uden rusmidler og deres såkaldte "medicin" i 4 dage ("Har lidt af svær-søvnmangel") Sidder jeg og ser fjernsyn med min daværende kæreste (Der blevet fundet død i vores lejlighed; mens jeg var blevet tvangsanlagt på en lukket psykiatrisk af) Her fjermsynet blev der sendt en "Grimm" episode, hvor der udspillede sig noget meget sært. En Demon rendte rundte og kastede forbandelser på folk/børn, som endte med, at være helt retarderet og kunne kunne sige glimt af denne "magiske række af sætninger" (SOM VAR PRÆCIS DEN MIN BEKENDTE VAR GÅET I HAK MED PÅ FESTIVALEN) - kunne tydeligt genkende den. Der blev jeg en anelse skræmt, men bed det i mig - da årelange kampe ud af angsten greb, ikke måtte være forgæves. 

- De efterfølgende serier på samme kanal, kørte i præcis samme spor. Men min daværende kæreste, så ikke det jeg så (I samme TV) - Der var endvidere dokumentare, om at denne sætning var så ødelæggende for menneskeheden, og at i slutningen af denne remselignende sætning, var der et firma; som de "ramte" skulle give, stortset alle deres penge til. Det blev mere og mere skummelt, specielt da American Pie blev udsendt (Jeg sværger ved min fulde fem, dette var ikke den oprindelige American Pie 2 - hvilket jeg ikke var klar over med det første; da jeg godt kunne se; at de i filmen ligeledes spreder besværgelser; med deres intention om dit eller dat - plus der var meget fokus på normerne omkring, hvordan en splittet sjæl, finder midlertidig tilfredsstilles og føler sig hele og helbredt, eks. ved at have fundet sig en dejlig kæreste.

Jeg tog en beslutning. Om, at nu nægtede jeg, at leve tilbageholdt af angsten. Så farede ud på gaden, meget impulsivt forsøg på at redde nogle mennesker; fra fjernsynets hypnose. Set i bakspejlet. Så er det klart at jeg har snakket argurker og kartofler - til folk der bare straks, spørg om de skal ringe efter en ambulance (Er der nogen der passer på dig) - Så råber min daværende kæreste ud af vinduet, og kommer ned efter mig. (Men dette var et kvantespring i mine øjne) Så noget tid efter, kom to af hans veninder; og vi kørte hen til en lejlighed. Her spidsede situationen til, da en af hans veninde; pludselig remsede en besynderlig sætning frem; som fremviste, mht. en rocker, der var blevet helt tavs.

Jeg SKREG, JEG LØB! - Ikke kun pga. det med sætningen, men kunne mærke den nedladende energi der blev påført min daværemde kæreste.

Her så jeg så pludselig en HELT anden verden (Med nye, øjne så, at sige) Pludselig kunne jeg se det mekaniske´i folks adfærd på en helt udsædvanelig måde. Så trældommen vi alle er ramt af, fik følelsen af at vi hang fast i vores urgrund. Derved bare var malkekøer. Ja, trance kan man vel sige. 
Da jeg skulle ned og hente smøger, og have en 10paks. til 21, og havde præcist antal med - men han talte så, og sagde der var 2kr for meget, så ser jeg manden - tælle igen, og her talte han virkelig på en besynderlig måde. Som fik mig opmærksom på, at jeg tror der en form for misinformation i matematikken som på en eller anden måde, gavner en eller noget. 

Efter sådanne oplevelser, kan det godt tage lidt tid at synke ind.

Jeg ved der er en grund til, at jeg har oplevet dette. Siger ikke alle psykoser er "sandheden" men efter min erfaring, oftest ens underbevidsthed der arbejder med et andet sprog. Denne oplevelse styrkede min interesse i symbolisme.

Mere at komme, i andre blogs.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar