tirsdag den 15. april 2014

Spirit-travel - Balance

Har hele mit liv, bevæget mig rundt omkring i det spirituelle - og prøvet så vidt muligt at inkorporerer det i min levestil, hvilket nok dybest set altid har ligget i mig.

Dog jo længere man bevæger sig ind på diverse emner, flyder det med mis-information. Som til tider, kan være en kamp, at få reddet ud igen. Mark Passio, har lavet nogle fantastisk videoer på youtube, hvor han beskriver de ting, der har vækket undren i mig - gennem min spirituelle rejse. Så kan klart anbefale ham, hvis du er "new ager" eller generelt bare spirituelt interesseret. Han har lavet en video, der hedder noget med "sacred masculine", den fortjener klart en anbefaling - husk at bære over med hans lille udbrud i starten af den 7 timer lange video. Man får en forklaring på det senere i videoen.

Har været så heldig, at få en masse engelske og danske bøger, om spændende emner - alle dem på engelsk er om spiritualitet i den ene eller anden forstand, så noget super godt kom der ud af mit "aktivering" gennem kommunen, har fået 1,5 hylde fyldt i min bogreol. ¨

Mit råd til alle er, vær på vagt for misinformation, hold et open mind - men vigtigt vigtigt vigtigt, forhold dig kritisk - men ikke afvisende. Sørg for, at have så mange kilder/indfaldsvinkler til de specifikke emner som overhovedet muligt, da det at følge en bestemt person, kan være givtigt men dog misinformerende til en hvis grad. Så gør dig selv en tjeneste, at læse, se og hører folks forskellige versioner - kan virkelig hjælpe en på vej, da der tydeligt foregår manipulation i form af, misinformation og stimulering af enten venstre eller højre halvdel.

Husk din jordforbindelse og vigtigst af alt - hold balance, fysisk som psykisk. Det er vigtigt, at arbejde med sig selv, hvis man ønsker en forbedring i verden - men husk også, at handle på det der er etisk eller moralsk ukorrekt. Vi danskere finder os i alt for meget. Der skal handles fysisk - på alt det korruption der foregår lige om ørene af os.

- Hvis du prøver, at sætte dig ind i mindcontrole, finder du hurtigt ud af, hvor simpelt det er - specielt dags dato, med den elektronik vi har; Fjernsyn, mainstream media etc. Det er ikke raket videnskab, som mange tror og vi er alle under en form for "massehypnose" - netop pga. ønsket om totalkontrol, fra "eliten". 

Find ud af, hvem der er dine "fjender" og lad være med at lade dig styre, af mediestormene mod dine medmennesker, som vi ser alt for tit - det er spild af vores kostbare energi, specielt når det vigtigste og største problem, er den måde, de mennesker der styrer verden på - er det essentielle i alle vor problemer, selvfølgelig plus vores passive deltagelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar