tirsdag den 15. april 2014

Spændende nye tider gå's i møde!

Lige som jeg har skrevet, min frustration over, at være fanget i systemet og folks fordømme omkring dem/os der er på kontanthjælp, kom der et jobtilbud ind på mailen. Snakkede med vedkommende dagen efter, og var til samtale den efterfølgende. Og jeg har nu job, fra d. 25/4 - FANTASTISK! Kan virkelig ikke få armene ned, lønnen er ikke svimlende, men det er selve jobbet. Personlig ledsager for en, som er og ville være et kæmpe forbillede for andre! Har altid drømt om et job, hvor jeg gjorde en forskel - og Vupti, så er det i hus. Det skal lige siges, at jeg stadig ønsker uddannelse, men ikke indenfor den offentlige skole, den får stadig fuck-fingeren! 

Udover det, har jeg fået egen bil - og tør endelig, at kører den alene (Fik et panikangst anfald da jeg var ude og kører for 5,5år siden, som gjorde mig aldeles forskrækket/panisk). Det er en fantastisk og anstændig følelse det giver i hele korpusset. 

Jeg kan ikke beskrive med ord, hvor lykkelig og spændt jeg er på fremtiden. Vil stadig i min fritid, kæmpe mod det forbaskede og korrupte System og eliten, som ødelægger folk indefra og ud - men endelig kan jeg frigøre mig fra dens tøjler - og arbejde med noget, der er etisk korrekt, et ekstra plus er så at det også er privat, så har på ingen måde noget med det offentliges støtte at gøre. Yes yes! 

Så jeg siger stort JA TAK, til livet og universet - for denne, lidt langsommelige og hårde proces, der har ført mig hertil. Selvudvikling, research og personlige sejre - i form af nedkæmpet "psykiske lidelser", har lært at leve med, daværende kæreste gennem 4år, pludselige dødsfald en uge efter, at han havde fået mig tvangsindlagt på en lukket psykiatrisk afdeling i juni 2012. 

Har nu en skøn kæreste, 2 dejlige hundebørn og økonomien ser nu ud til, at få et skub op af. 

- Jeg ser positivt på fremtiden, og væbner mig med viden og oplysning til folket! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar