lørdag den 5. april 2014

1. blog herfra; "Kontanthjælpsmodtageren"

Hvor er jeg dog evigt træt, af folks generaliseringer og fordomme, som udelukkende bunder i uvidenhed. 

Først og fremmest, vil jeg gerne starte med at "fortælle", at jeg har været i dette kontanthjælps-system, siden Marts, 2010. Før dette, har jeg altid arbejdet, har endda haft to fuldtidsjob flere gange, over flere længere perioder. Kunne godt, fortælle en masse om min livssituation i dette første blog-indlæg, men vil hellere gemme det til senere. Kan dog fortælle jeg er ufaglært, ikke pga. manglende intelligens, intellekt og heller ej dovenskab. 

Har kæmpet igennem de sidste 3 år, fokuseret meget på selv-udvikling og mange andre ting. Må indrømme blankt, at jeg finder det enormt svært, at finde noget i det utrolig inkompetente uddannelsessystem, som jeg finder meningsløst, indholdsløst og direkte indoktrinerende. Derudover har min livssituation, gjort hele denne process, meeeeget langsommelig, hvilket at jeg har måttet acceptere og i dag sætter pris på.

Vil personligt gerne have en uddannelse, men det der bliver tilbudt af det offentlige; er for mig; pest eller kolera. Studere og læser meget, nok meget mere end de fleste på diverse uddannelser, så mangler bestemt ikke engagement eller interesse. Men jer der læser dette, og har gennemskuet illusionen, ved nok hvad jeg mener - I andre tænker straks "Du skal da bare igang, og tage hvad du kan få, eller tage en uddannelse - du skal ikke bare sidde og fise den af på en sofa, for mine penge". Åh gud, ja - kunne nævne klichéer fra sådanne debatter i evigheder. "Mediestormene" der konsekvent, prøver at fremstille alle "kontanthjælpsmodtagere" som værende nassere, udnyttende, sidsterangs-borgere og dovne - HOLD NU ****, hvor er der mange folk i det danske land, der falder for deres fabrikerede fremstilling, af "de fattige og svage" - udelukkende, så marionet-politikkerne, kan trumfe ringere vilkår igennem for dem der i forvejen intet har, så ubevidste og uvidende mennesker, kan kaste om sig med skældsord og nedladenhed for "racen" kontanthjælpsmodtager, (alt i mens de stolte trasker i gennem det evige hamsterhjul uden at have fattet en meter af, hvad der egentlig foregår i denne verden)

- Har i flere år, døjet med dårligt selvværd og enormt ringe økonomi (hvilket gjorde mange socialesammenkomster enten umulige eller pinlige, da pengene aldrig var der til det, igen selv blandt venner/bekendte fremstod man som nasser). Det bestemt ikke er særlig rart, konstant, at blive påmindet om, at man ikke er ligeså meget værd, som dem med med job er, i følge normen i dette forplumrede samfund.
    Men heldigvis, er jeg blevet klogere og mere selvsikker. Der er sgu ikke noget galt med mig, men samfundet - det er mig en gåde, hvordan folk kan stille sig tilfreds med tingenes tilstand, seriøst - i alle de år jeg arbejdede, havde jeg et dybt tomrum indvendigt - prøvede, at fylde det ud med fest, farver og stoffer. Men selv dette blev for indholdsløst og trivielt.

- Har altid hældt til alternative, åndelige, spirituelle og kontroversielle og konspiratorske emner, da jeg aldrig rigtig har kunnet se logikken i det her skøre samfund. Og min research tog alvorligt fat, efter jeg røg ind i systemet på offentlig forsørgelse, dog med meget modgang i form af overmedicinering o.m.a.
Det har bestemt ikke været en dans på roser, men ville ikke være foruden - for denne hårde periode i mit liv, har givet mig så meget selverkendelse, bevidsthed og for første gang i mit liv, føler jeg mig hel - og ikke af illussioner, som status eller penge. 

Forstå det system du elsker og kæmper for, er skabt af "ondskaben" selv (eliten/inderkredsen). Du bliver dagligt manipuleret/hypnotiseret gennem mainstream media. "Vi" har fuldkommen mistet forbindelsen til sande værdier; etik og moral.
Forstå, hvad der menes med, at VI er slaver, og at "vi" frivilligt opgiver flere og flere af vores rettigheder, fordi "vi" falder for medierne og magtpersoners propagandashow - som udelukkende går ud på, at få TOTAL KONTROL over befolkningen.

- Jeg kan med stolthed sige, at jeg passer mit INTETSIGENDE og DYRE aktivering, og bruger min "fritid" på, at researche, studere og oplyse folk. om tingenes tilstand og hvor vi som samfund og verden er på vej hen.

Hvis du ønsker dine børn en ordentlig fremtid, var det måske på tide - at du trådte ud af hamsterhjulet, og begyndte at undersøge, hvad der lige præcis rør sig. Heldigvis er flere begyndt, at få øjnene op - men generelt SNORK SOVER største delen af Danmarks Befolkning, og affejer alt som konspirationteori, trods materiale, med faktuelle og direkte evidens, som beviser - at dette er en sammensværgelse.

More to come, bare et lille natte/morgen blogging fra mig :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar